trez trez
350
BLOG

Morawiecki ogłosił Program Budowy Kapitału

trez trez Polityka Obserwuj notkę 19

Doczekałem się!
Kawałek Planu Morawieckiego został dzisiaj ujawniony!

Wygląda to tak:
1. Ukradniemy to czego nie zdołał ukraść Tusk,
2. Namówimy obywateli żeby oszczędzali od nowa.

Nie wierzycie?
Pamiętacie reklamy OFE? Emerytury pod palmami? Budowa polskiego kapitału dzięki inwestycjom w giełdę?

Strategia Odpowiedzialnego Rozwoju – Program Budowy Kapitału to jest dokładnie to samo.

1. Zabieramy 35 miliardów gotówy z OFE,
2. Przesuwamy resztę (czyli akcje) pod zarząd komisaryczny (IKE),
3. Uruchamiamy NOWE OFE!

Wszyscy zrozumieli?
Państwo właśnie mnie informuje że źle inwestuje od lat moje pieniądze więc musi mi ZNOWU ukraść moją emeryturę, dziękuje za współpracę i serdecznie namawia mnie do dalszego inwestowania.
Plan ponownej kradzieży moich pieniędzy nazywają Programem Budowy Kapitału.

I teraz najlepsze - dla nowych uczestników OFE obniżony zostanie podatek belki. 
Zabierzemy Ci 150 miliardów i obniżymy podatek jeżeli chciałbyś nazbierać te 150 miliardów od nowa.
Lokaty teraz oprocentowane są na jakieś 2%, podatek Belki wynosi więc 0.36% kapitału. 
3.6 promila.
Tyle płaci mi państwo kradnąc 150 miliardów.

Alternatywa - plan Treza

1. Oddajmy ludziom natychmiast wszystkie akcje z OFE, niech robią z nimi co chcą. Mogą powołać sobie prezesa Orlenu jeżeli mają ochotę.
2. Wycofajmy reformę Tuska - zamieńmy zapisy na subkontach na obligacje skarbowe i oddajmy je obywatelom,
3. Wszystkie składki trafiające do tej pory do OFE czy na subkonta ZUS obywatele mają prawo inwestować bez żadnego opodatkowania w co chcą, nieważne czy w naukę, sztabki złota, dzieci, mieszkania, giełdę. Nie jest to sprawą żadnego ministra - pierdoły.
4. Zlikwidujmy 5 z 13 kanałów TVP i za zaoszczędzone pieniądze uruchommy kanał ekonomiczny.

trez
O mnie trez

Pisarz ze mnie jak z koziej d**y trąba. Ale się staram.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka