trez trez
209
BLOG

Kogo dziwi rabunek OFE?

trez trez Polityka Obserwuj notkę 6

Czy kogoś dziwi rabunek OFE?

Ktoś myślał, że rząd ze swoich pieniędzy wyłaci 500+?
Że emerytury obniżą się za darmo?
Że JUŻ mamy wielkie wydatki, a VAT może kiedyś uszczelnimy i będzie OK?
Że Polskę w Ruinie stać na zbytki?

 

Andrzej miał grubego i starego jamnika. Pewnego dnia ten jamnik przychodzi do niego i mówi:
-Słuchaj Andrzej, weź mnie wystaw na wyścigi chartów.
-Zdziwiony patrzy na jamnika...
-No stary, weź mnie wystaw, wygram.
-Andrzej pomyślał: "zwariowałem, jamnik do mnie gada..."
-No weź mi zaufaj, mówię ci, wygram na bank. No uwierz we mnie.
W końcu po paru przemyśleniach doszedł do wniosku, że skoro jamnik do niego gada to musi być wyjątkowy, wiec postawił na niego wszystkie oszczędności i dom w hipotekę.
Przyszedł dzień wyścigu.
Charty popędziły do przodu, zostawiając skundlonego jamnika w tyle.
Kiedy charty dobiegły do mety, jamnik po przeczłapaniu kilku metrów rozpłaszczył się zasapany na ziemi.
Facet wkurzony podbiega do swojego jamnika i pyta:
-Jamnik!? Co się do ch**a jasnego stało???
-Nie wiem Andrzej... naprawdę nie wiem...

 

Okłamujcie się dalej. Za swoje pieniądze.

trez
O mnie trez

Pisarz ze mnie jak z koziej d**y trąba. Ale się staram.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka