trez trez
129
BLOG

Media

trez trez Polityka Obserwuj notkę 5

Od kilkunastu lat nie mam w domu telewizora. Lubiłem jednak do niedawna słuchać trójki - głównie audycji muzycznych. Chcąc niechcąc słuchałem również spędów bydła u pani Michniewicz gdzie rzetelnie dyskutuje ostatnio tylko pan od Kukiza (reszta powtarza przekazy dnia). Obrzydzenie do prymitywnej demagogii zostawiało u mnie niesmak. Audycja była jednak zrównoważona - wszystkie strony miały prawo opluć wszystkie inne. Wiadomości jak wiadomości - rozdądniejsze niż w RMF.

Ostatnio jednak:

1. W programach ekonomicznych zamiast wpływu geopolityki na ceny surowców mówią o cenach benzyny na jakiejś stacji w Warszawie,

2. Nowi redaktorzy są żałośnie słabi. Starzy mieli lekkość, polot, humor.. nowi są sztywni jak księgowy w gipsie,

3. Lista przebojów - coś jest nie tak.. nie wierzę że ci sami ludzie głosują nagle zupełnie inaczej, a manipulowanie listą to skandal,

4. Wczoraj zdjęte zostały dwie audycje które współtworzyły klimat tego radia.

W związku z tym pytanie - czy jest w Polsce jakieś radio którego warto słuchać?

I jeszcze obrazek. Dotyczy akurat telewizji, ale w radiu nie jest wcale inaczej:


Media

trez
O mnie trez

Pisarz ze mnie jak z koziej d**y trąba. Ale się staram.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka